Forbøn for arbejdet er af afgørende betydning. Det gælder også i forhold til mediemission.
Norea er helt og fuldt afhængig af, at Gud selv virker og velsigner arbejdet. Kun Gud kan skabe troen på Jesus ved sin Helligånd, og det gør han, når og hvor han vil. Derfor er det vigtigt, at mennesker beder for Norea og mediemissionen.
"Sandelig, sandelig siger jeg jer: Den, der tror på mig, han skal også gøre de gerninger, jeg gør, ja, gøre større gerninger end dem, for jeg går til Faderen; og hvad I end beder om i mit navn, det vil jeg gøre, for at Faderen må blive herliggjort i Sønnen. Beder I mig om noget i mit navn, vil jeg gøre det." (Jesus Kristus, Joh 14,12-14)
Tilmeld dig Noreas Bede-SMS og få en SMS med et bedeemne om mediemission én gang om ugen. Det er helt gratis.
SMS “BED-sms tilmelding” til 42 52 05 00 for at tilmelde dig